Felhasználási feltételek
kereskedelmi vállalatok
FORMAT1 Kft.
székhelye: 643, 683 52 Křenovice
azonosító szám: 42 66 01 31
bejegyezve a KOS Brno által vezetett cégnyilvántartásba, C. szakasz, 4512. iktatószám
áruk értékesítésére a www.format1.hu weboldalon található online áruházon keresztül
1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
- A FORMAT1 spol. s ro, székhelye: 643, 683 52 Křenovice, cégjegyzékszám: 42 66 01 31, cégjegyzékszám: KOS Brno, C. szakasz, 4512. bejegyzés (a továbbiakban: „ Eladó ”) jelen szerződési feltételei (a továbbiakban: „Szerződési Feltételek ”) a Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvény (a továbbiakban: „ Ptk. ” ) 1751. §-ának 1. bekezdésével összhangban szabályozzák a szerződő felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az Eladó és egy másik természetes személy ( a továbbiakban: „ Vevő ”) között az Eladó online áruházán keresztül megkötött adásvételi szerződéssel (a továbbiakban: „ Adásvételi Szerződés ”) kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek. Az online áruházat az eladó üzemelteti a www.format1.sk internetcímen található weboldalon (a továbbiakban: „ weboldal ”), a weboldal felületén (a továbbiakban: „ áruház webes felülete ”) keresztül.
- Az adásvételi szerződésben a felek megállapodhatnak az általános szerződési feltételektől eltérő rendelkezésekben. Az adásvételi szerződés eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek az általános szerződési feltételek rendelkezéseivel szemben.
- Az általános szerződési feltételek rendelkezései a vételi szerződés szerves részét képezik. A vételi szerződés és az általános szerződési feltételek magyar nyelven készültek. A vételi szerződés magyar nyelven is megköthető.
- Az Eladó jogosult a Felhasználási Feltételek szövegét módosítani vagy kiegészíteni. Ez a rendelkezés nem érinti a Felhasználási Feltételek előző verziójának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
2. FELHASZNÁLÓI FIÓK
- A Vevő a weboldalon történő regisztrációja alapján hozzáférhet a felhasználói felületéhez. A felhasználói felületéről a Vevő árut rendelhet (a továbbiakban: „ felhasználói fiók ”). Amennyiben az áruház webes felülete lehetővé teszi, a Vevő regisztráció nélkül is rendelhet árut közvetlenül az áruház webes felületéről.
- A weboldalon történő regisztráció és árurendelés során a vevő köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A vevő köteles frissíteni a felhasználói fiókban megadott adatokat bármilyen változás esetén. A vevő által a felhasználói fiókban és az árurendelés során megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.
- A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. A vevő köteles bizalmasan kezelni a felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat.
- A Vevő nem jogosult harmadik felek számára engedélyezni a felhasználói fiók használatát.
- Az Eladó jogosult a felhasználói fiók megszüntetésére, különösen akkor, ha a Vevő 12 hónapnál hosszabb ideig nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésben (beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is) foglalt kötelezettségeit.
- A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül érhető el folyamatosan, különös tekintettel az Eladó hardver- és szoftvereszközeinek szükséges karbantartására, illetve harmadik felek hardver- és szoftvereszközeinek szükséges karbantartására.
3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE
- Az áruház webes felületén elhelyezett árubemutatások tájékoztató jellegűek, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezen árukra vonatkozóan. A Polgári Törvénykönyv 1732. § 2. bekezdésének rendelkezései nem alkalmazandók.
- Az áruház webes felülete információkat tartalmaz az árukról, beleértve az egyes áruk árait és az áru visszaküldésének költségeit, amennyiben az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza hagyományos postai úton. Az áruk árai az általános forgalmi adóval és az összes kapcsolódó díjjal együtt vannak feltüntetve. Az áruk árai arra az időszakra érvényesek, amíg az áruház webes felületén megjelennek. Ez a rendelkezés nem korlátozza az eladó azon képességét, hogy egyedileg megtárgyalt feltételek mellett adásvételi szerződést kössön.
- Az áruház webes felületén a csomagolással és az áruk kiszállításával kapcsolatos költségekről is tájékozódhat.
- Áruk megrendeléséhez a vevő kitölt egy megrendelőlapot az áruház webes felületén. A megrendelőlap különösen a következő információkat tartalmazza:
- megrendelt áruk (a vevő „beteszi” a megrendelt árukat az áruház webes felületének elektronikus bevásárlókosarába),
- az áruk vételárának fizetési módja, a megrendelt áruk kért szállítási módjára vonatkozó információk és
- megrendelés ”) szállításával kapcsolatos költségekről .
- A megrendelés elküldése előtt a vevő jogosult ellenőrizni és módosítani a megrendelésben megadott adatokat, beleértve a megrendelésbe történő adatbevitel során felmerült hibák észlelésének és kijavításának lehetőségét is. A vevő a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el a megrendelést az eladónak. A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. A megrendelés kézhezvételét követően az eladó e-mailben visszaigazolja a vevőnek a felhasználói fiókban vagy a megrendelésben megadott e-mail címre (a továbbiakban: „ vevő e-mail címe ”) küldött visszaigazolás útján.
- Az eladónak mindig joga van a megrendelés jellegétől (áru mennyisége, vételár, becsült szállítási költségek) függően kérni a vevőtől a megrendelés további megerősítését (például írásban vagy telefonon).
- Az eladó és a vevő közötti szerződéses viszony a megrendelés elfogadásának (elfogadásának) kézbesítésével jön létre, amelyet az eladó e-mailben küld a vevőnek a vevő e-mail címére.
- A Vevő beleegyezik a távközlési eszközök használatába a vételi szerződés megkötésekor. A Vevő által a távközlési eszközök használatával kapcsolatban a vételi szerződés megkötésével kapcsolatban felmerült költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a Vevő viseli, és ezek a költségek nem térnek el az alapdíjtól.
4. AZ ÁRUK ÁRA ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
- A vevő az áru árát és az áru adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket a következő módokon fizetheti meg az eladónak:
- banki átutalással az eladó 123-2543270217/0100 számú számlájára, IBAN: CZ54 0100 0001 2325 4327 0217, BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX (a továbbiakban: „eladó számlája”);
- készpénzmentes fizetés hitelkártyás fizetésekhez tervezett fizetési átjárón keresztül, a Google Pay-jel; az Apple Pay-jel
- A vételárral együtt a vevő köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket a megállapodás szerinti összegben. Hacsak kifejezetten másként nem rendelkeznek, a vételár magában foglalja az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket is.
- Az Eladó nem kér előleget vagy más hasonló fizetést a Vevőtől. Ez nem érinti az Általános Szerződési Feltételek 4.6. cikkének az áru vételárának előrefizetési kötelezettségére vonatkozó rendelkezéseit.
- Készpénzmentes fizetés esetén a vételár a vételár megkötésétől számított 5 munkanapon belül fizetendő. Amennyiben a fizetés nem történik meg a megadott határidőn belül, az eladó jogosult a megrendelést elállni. A vevő köteles megfizetni az áru vételárát a változó fizetési szimbólum feltüntetésével együtt. A vevő vételár-fizetési kötelezettsége abban a pillanatban teljesül, amikor a vonatkozó összeg jóváírásra kerül az eladó számláján.
- Az eladó jogosult a teljes vételár megfizetését követelni az áru vevőnek történő elküldése előtt. A Polgári Törvénykönyv 2119. §-ának 1. bekezdése nem alkalmazandó.
- Az eladó által a vevőnek nyújtott áruár-kedvezmények nem vonhatók össze egymással.
- Amennyiben az üzleti tranzakciókban szokásos, vagy ha általánosan kötelező érvényű jogszabályok előírják, az eladó adóbizonylatot - számlát - állít ki a vevőnek az adásvételi szerződés alapján teljesített kifizetésekről. Az eladó hozzáadottérték-adó fizetője. Az adóbizonylatot - számlát - az eladó az áru árának megfizetése után állítja ki a vevőnek, és elektronikus formában küldi el a vevő elektronikus címére.
4. ELÁLLÁS A FOGYASZTÓVAL KÖTÖTT ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL
- A fogyasztónak minősülő vevő tudomásul veszi, hogy a Polgári Törvénykönyv 1837. §-ának rendelkezései szerint nem lehet elállni többek között az olyan áruk szállítására vonatkozó adásvételi szerződéstől, amelyeket a vevő kívánsága szerint vagy saját maga számára módosítottak, a gyorsan romló áruk szállítására vonatkozó adásvételi szerződéstől, valamint az olyan áruk szállítására vonatkozó adásvételi szerződéstől, amelyeket a szállítás után helyrehozhatatlanul összekevertek más árukkal, a lezárt csomagolású áruk szállítására vonatkozó adásvételi szerződéstől, amelyeket a fogyasztó kibontott a csomagolásból, és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, valamint a hang- vagy képfelvétel, illetve számítógépes program szállítására vonatkozó adásvételi szerződéstől, ha az eredeti csomagolás sérült.
- Az Általános Szerződési Feltételek 5.1. cikkében meghatározott esetek kivételével, vagy olyan egyéb esetek kivételével, amikor nem lehetséges az adásvételi szerződéstől való elállás, a fogyasztónak minősülő vevőnek joga van a Polgári Törvénykönyv 1829. §-ának (1) bekezdésében foglaltak szerint az áru átvételétől számított tizennégy (14) napon belül elállni az adásvételi szerződéstől, és ha az adásvételi szerződés tárgya több típusú áru vagy több részből álló szállítás, ez az időszak az utolsó áruszállítmány átvételének napjától kezdődik. Az adásvételi szerződéstől való elállást az előző mondatban meghatározott határidőn belül kell megküldeni az eladónak. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által biztosított mintaűrlapot használhatja, amely az Általános Szerződési Feltételek mellékletét képezi. A vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállást az eladó címére, a format1@format1.hu e-mail címre kell küldenie.
- Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén az Általános Szerződési Feltételek 5.2. cikkelye értelmében az adásvételi szerződés a kezdetektől fogva megszűnik. A vevőnek az árut a adásvételi szerződéstől való elállás kézbesítésétől számított tizennégy (14) napon belül vissza kell küldenie az eladónak. Ha a vevő eláll a adásvételi szerződéstől, a vevő viseli az áru eladóhoz való visszaküldésével kapcsolatos költségeket, még akkor is, ha az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza hagyományos postai úton.
- Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén az Általános Szerződési Feltételek 5.2. cikke értelmében az Eladó köteles a Vevőtől kapott pénzösszeget a Vevő adásvételi szerződéstől való elállásától számított tizennégy (14) napon belül visszatéríteni, ugyanolyan módon, ahogyan azt az Eladó a Vevőtől átvette. Az Eladó jogosult a Vevő által teljesített szolgáltatást a Vevő általi áruvisszaküldést követően vagy más módon visszatéríteni, ha a Vevő ehhez hozzájárul, és a Vevőnek nem merülnek fel további költségek. Ha a Vevő eláll a adásvételi szerződéstől, az Eladó nem köteles a Vevőnek visszafizetni a kapott pénzösszeget, mielőtt a Vevő visszaküldi az árut, vagy bizonyítja, hogy elküldte az árut az Eladónak.
- Az eladó jogosult egyoldalúan elszámolni az áruban keletkezett kár megtérítésére vonatkozó követelését a vevő vételár-visszatérítési követelésével.
- Azokban az esetekben, amikor a vevőnek a Polgári Törvénykönyv 1829. §-ának (1) bekezdése rendelkezései szerint joga van elállni az adásvételi szerződéstől, az eladó is jogosult bármikor elállni az adásvételi szerződéstől, egészen az áru vevő általi átvételének időpontjáig. Ilyen esetben az eladó indokolatlan késedelem nélkül visszatéríti a vételárat a vevőnek banki átutalással a vevő által megadott számlára.
6. ÁRUSZÁLLÍTÁS ÉS KISZÁLLÍTÁS
- A szállítási idő általában 7-10 munkanap a megrendelés kifizetésétől számítva, vagy utánvétes szállítás esetén a megrendelés visszaigazolásától számítva. Amennyiben az áru nincs raktáron, feltételezzük, hogy a megrendelés visszaigazolásától számított 30 napon belül átadásra kerül szállításra, kivéve, ha az eladó a megrendelés visszaigazolásakor másként rendelkezik.
- Amennyiben a szállítási módról a vevő külön kérésére állapodnak meg, a vevő viseli az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és minden további költséget.
- Ha az eladó a vételi szerződés értelmében köteles az árut a vevő által a megrendelésben meghatározott helyre szállítani, a vevő köteles az árut a kézbesítéskor átvenni.
- Ha a vevő oldalán álló okokból az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell kézbesíteni, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt kézbesítésével vagy az eltérő kézbesítési móddal kapcsolatos költségeket.
- Az áru fuvarozótól történő átvételekor a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. Ha a csomagolás sérültnek bizonyul, ami a szállítmányba való jogosulatlan hozzáférésre utal, a vevőnek nem kell átvennie a szállítmányt a fuvarozótól.
- A felek további jogait és kötelezettségeit az áruk szállítása során az eladó különleges szállítási feltételei szabályozhatják, amennyiben az eladó ilyeneket kiad.
7. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK
- A szerződő felek hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogait és kötelezettségeit a vonatkozó általánosan kötelező érvényű jogszabályok szabályozzák (különösen a Polgári Törvénykönyv 1914–1925. és 2099–2117. szakaszainak rendelkezései, valamint fogyasztóknak történő áruértékesítés esetén a Polgári Törvénykönyv 2161–2174. szakaszainak rendelkezései, és a módosított 634/1992. sz. fogyasztóvédelmi törvény).
- Az Eladó felelős a Vevő felé azért, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az Eladó különösen azért felelős a Vevő felé, hogy az áru átvételének időpontjában a Vevő:
- az áruk rendelkeznek a felek által megállapított tulajdonságokkal, ilyen megállapodás hiányában pedig az eladó vagy a gyártó által leírt, vagy a vevő által az áru jellegére és a reklámozására tekintettel elvárt tulajdonságokkal,
- az áruk alkalmasak arra a célra, amelyet az eladó megadott a használatukra, vagy amelyre az ilyen típusú árukat általában használják,
- az áruk minőségben vagy kivitelben megfelelnek a megállapodott mintának vagy kivitelnek, ha a minőséget vagy a kivitelt a megállapodott minta vagy kivitel szerint határozták meg,
- az áruk megfelelő mennyiségűek, méretűek vagy súlyúak, és
- az áruk megfelelnek a jogszabályi előírások követelményeinek.
- Az Általános Szerződési Feltételek 7.2. cikkében foglalt rendelkezések nem vonatkoznak az alacsonyabb áron eladott árukra olyan hiba miatt, amelyre az alacsonyabb árat kikötötték, az áru rendeltetésszerű használatából eredő kopásra, használt árukra olyan hibára, amely megfelel az áru vevő általi átvételekor fennálló használati vagy kopási fokának, vagy ha ez az áru jellegéből adódik.
- Ha a vevő fogyasztó, és a hiba a kézhezvételtől számított hat hónapon belül válik nyilvánvalóvá, az árut a kézhezvételtől számítva hibásnak kell tekinteni. A vevő jogosult a fogyasztási cikkben felmerült hiba miatti reklamáció jogát a kézhezvételtől számított huszonnégy hónapon belül gyakorolni.
- Ha a vevő vállalkozó, az eladó 6 hónapos garanciát biztosít a megvásárolt árukra.
- format1@format1.hu e-mail címen. Az eladó ezt követően további utasításokat küld a vevőnek a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlására vonatkozóan, általában 2 munkanapon belül, a felmerült hibák leírásával, vagy fotó- vagy videódokumentációval.
- A feleknek az eladó hibáiért való felelősségével kapcsolatos egyéb jogait és kötelezettségeit az eladó reklamációs eljárása szabályozhatja.
8. A SZERZŐDŐ FELEK EGYÉB JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
- A vevő a teljes vételár megfizetésével szerzi meg az áru tulajdonjogát.
- Az Eladót a Vevővel szemben semmilyen magatartási kódex nem köti a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdés e) pontja értelmében.
- Az eladó a fogyasztói panaszokat az XXXXX e-mail címen keresztül kezeli. Az eladó a vevő panaszának kezelésével kapcsolatos információkat a vevő e-mail címére küldi.
- Az Európai Fogyasztói Központ Csehországban, amelynek székhelye a Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetcíme: http://www.evropskyspotrebitel.cz, az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv (fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) módosításáról értelmében a kapcsolattartó pont.
- Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi engedélyek ellenőrzését az illetékes kereskedelmi engedélyhivatal végzi a hatáskörén belül. A személyes adatok védelme területének felügyeletét a Személyes Adatvédelmi Hivatal végzi. A Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság korlátozott mértékben felügyeli többek között a módosított 634/1992. sz. fogyasztóvédelmi törvény betartását.
- A vevő ezennel átvállalja a Polgári Törvénykönyv 1765. §-ának 2. bekezdése szerinti körülmények megváltozásának kockázatát.
- A vásárolt áruk, különösen az Elektronikus nyest-, egér-, vakond- és egyéb rágcsálóriasztók, vízkőeltávolítók, madárriasztók, rovarcsapdák kategóriába tartozók esetében az eladó nem vállal felelősséget a telepített eszköz által okozott károkért. A vevő tisztában van azzal, hogy az ezen kategóriákba tartozó eszközök 100%-os hatékonysága működési elvük miatt nem garantálható.
9. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
- Az Eladó a Vevővel szembeni tájékoztatási kötelezettségét az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) (a továbbiakban: GDPR rendelet ) 13. cikke értelmében, a Vevő személyes adatainak az adásvételi szerződés teljesítése, az adásvételi szerződés megtárgyalása és az Eladó közjogi kötelezettségeinek teljesítése céljából történő kezelésére vonatkozóan, külön dokumentum útján teljesíti.
10. KERESKEDELMI KÖZLEMÉNYEK KÜLDÉSE ÉS SÜTIK MENTÉSE
- A Vevő a módosított 480/2004. sz., az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról és egyes törvények módosításáról szóló 480/2004. sz. törvény (az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról szóló törvény) 7. § (2) bekezdésének rendelkezései értelmében hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó kereskedelmi közleményeket küldjön a Vevő elektronikus címére vagy telefonszámára. Az Eladó a Vevővel szembeni, a GDPR 13. cikke szerinti, a Vevő személyes adatainak kereskedelmi közlemények küldése céljából történő feldolgozásával kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségét egy külön dokumentum útján teljesíti.
- A vevő hozzájárul sütik tárolásához a számítógépén. Abban az esetben, ha a weboldalon történő vásárlás lebonyolítható, és az eladó adásvételi szerződés szerinti kötelezettségei teljesíthetők sütik tárolása nélkül a vevő számítógépén, a vevő bármikor visszavonhatja a hozzájárulását az előző mondatnak megfelelően.
11. SZÁLLÍTÁS
- A vevő elektronikus címére kézbesíthető.
12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Amennyiben az adásvételi szerződéssel létrejövő jogviszony nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a jogviszonyra a cseh jog az irányadó. Az előző mondat szerinti jogválasztással a fogyasztónak minősülő vevő nem esik el attól a védelemtől, amelyet a jogrend azon rendelkezései biztosítanak számára, amelyektől szerződésben nem térhet el, és amelyek egyébként a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról szóló, 2008. június 17-i 593/2008/EK európai parlamenti és tanácsi rendelet (Róma I.) 6. cikkének (1) bekezdése szerinti jogválasztás hiányában alkalmazandók lennének.
- Amennyiben a Felhasználási Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen vagy hatástalan, vagy azzá válik, az érvénytelen rendelkezést olyan rendelkezéssel kell helyettesíteni, amelynek jelentése a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéshez. Az egyik rendelkezés érvénytelensége vagy hatálytalansága nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
- Az adásvételi szerződést, beleértve a feltételeket is, az eladó elektronikus formában archiválja.
- Az Általános Szerződési Feltételek függeléke tartalmazza a vételi szerződéstől való elálláshoz szükséges mintaűrlapot.
- Eladó elérhetőségei: szállítási cím: 643. sz., 683 52 Křenovice, e-mail cím: format1@format1.hu – postai úton
Křenovicében, 2025. augusztus 1-jén
Panasztételi eljárás
A vevő az áru és az adóbizonylat átvételével igazolja az áru átvételét és a jótállási feltételek elfogadását. Az áru átvételének az a pillanata minősül, amikor a fuvarozó átadja az árut, vagy amikor a postán átveszi. A küldemény átvételekor gondosan ellenőrizze az árut. Ha a vevő bármilyen eltérést észlel az áru kézbesítésében, köteles haladéktalanul értesíteni a WEB-www.format1.hu online áruházat . Amennyiben ezt elmulasztja, fennáll a veszélye annak, hogy a későbbi reklamációkat nem fogadják el.
A fogyasztók a hibás teljesítésből eredő jogaikat az áruk kézbesítésétől számított 24 hónapig gyakorolhatják. Bármilyen sérülés esetén haladéktalanul vegyen fel megfelelő jegyzőkönyvet a szállítmányozóval a szállítmány sérüléséről. A fogyasztó az eredeti csomagolás, a dokumentumok és a fizetési bizonylat nélkül is benyújthatja panaszát. Javasoljuk azonban, hogy a fogyasztó, amennyiben rendelkezik ilyenekkel, csatolja ezeket a dokumentumokat a panasztételi eljárás részeként.
a format1@format1.hu e-mail címen kell felvenni a kapcsolatot az eladóval, és ismertetni a hibát, lehetőleg fotó- vagy videódokumentációval kiegészítve. Az eladó ezt követően általában a kézbesítéstől számított két munkanapon belül további utasításokat küld a vevőnek a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlására vagy a jótállásra vonatkozóan.
Személyes adatok kezelése
A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás megadásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy a FORMAT 1 spol. s ro, székhelye: 643, 683 52 Křenovice, cégjegyzékszám: 42 66 01 31, bejegyezve a Brnói Megyei Bíróság által vezetett nyilvános nyilvántartásba, C. szakasz, 4512. iktatószám (a továbbiakban: „Adminisztrátor”), a személyes adatok védelméről szóló (EU) 2016/679 (GDPR) rendelettel összhangban, az alábbi személyes adatait kezelje: keresztnév, cégnév, e-mail cím, telefonszám, cím, cégjegyzékszám és vállalati megrendelések esetén adószám. A fent említett személyes adatokat a weboldal kiszolgálása és marketing szolgáltatások céljából kezeljük, az Adminisztrátor pedig 3 évig kezeli azokat.
Ön kifejezett és tájékozott hozzájárulását adja a személyes adatai fenti feldolgozásához, amelyet bármikor visszavonhat. Küldhet például e-mailt a format1@format1.hu címre , vagy levelet a FORMAT 1 spol s ro, No. 643, 683 52 Křenovice címre.
Az alábbi adatfeldolgozók is feldolgozhatják azokat a személyes adatokat, amelyekhez Ön hozzájárulását adta az Adatkezelő számára:
- Shean sro, egy gazdasági társaság, amelynek székhelye a Svitavská 500, 678 01 Blansko címen található, cégjegyzékszáma 26768479, és amelyet a Brnói Megyei Bíróság a C. szakasz, 48866. számú cégjegyzékében jegyezett be weboldal-szolgáltatóként,
- továbbá, a megrendelés feldolgozása céljából, olyan fuvarozók és könyvelőcégek, akikkel szerződéses viszonyban állunk, amelyet szerződés véd, beleértve a személyes adatok feldolgozására vonatkozó szerződést is.
- esetleg más cégek, amelyek szolgáltatásait az Adminisztrátor még nem veszi igénybe.
A fent említett, a személyes adatok védelméről szóló GDPR rendelet értelmében Önnek joga van bármikor visszavonni hozzájárulását, jelentést kérni tőlünk arról, hogy milyen személyes adatokat kezelünk Önről, magyarázatot kérni a személyes adatok okáról és kezeléséről, hozzáférést kérni ezekhez az adatokhoz, amelyeket javíthat vagy frissíthet, kérni személyes adatainak törlését, valamint kapcsolatba lépni velünk vagy a Személyes Adatvédelmi Hivatallal, ha kétségei vannak a személyes adatok kezelésével kapcsolatos kötelezettségeink teljesítésével kapcsolatban.